ResNexus podpora
Sme viac ako softvérová spoločnosť – sme spoločnosť poskytujúca služby zákazníkom.
ResNexus Podpora
Sme viac ako softvérová spoločnosť – sme spoločnosť poskytujúca služby zákazníkom.
Personalizovaná podpora
Žiadni roboti. Žiadne formuláre.

“Veľmi oceňujem absolútne profesionálny prístup všetkých pracovníkov spoločnosti ResNexus, ktorý sa podielali na tvorbe webstránky a implementácii rezervačného systému. Špeciálnym bonusom bolo niekoľko online školení, pri ktorých sme si s pracovníkom spoločnosti podrobne prešli všetky nastavenia, ako i prácu s rezervačným systémom. Na základe týchto mojich osobných skúseností môžem spoločnosť ResNexus jednoznačne odporučiť.”
Miroslav Vozár, Villa Aspen
Zavolajte nám
Ak potrebujete rýchlu pomoc, zavolajte a porozprávajte sa s naším tímom podpory v rámci našich prevádzkových hodín.
Pracovná doba
Pondelok - Piatok:
9:30 - 18:00 hod
Tiesňová linka mimo pracovnej doby
Zanechajte nám prosím podrobnú správu s vaším menom, kontaktnými údajmi a povahou vášho problému. Ak je záležitosť naliehavá, ozveme sa vám čo najskôr.
Tiesňová linka mimo pracovnej doby
Zanechajte nám prosím podrobnú správu s vaším menom, kontaktnými údajmi a povahou vášho problému. Ak je záležitosť naliehavá, ozveme sa vám čo najskôr.

Potrebujete pomôcť naučiť sa používať konkrétnu stránku vo svojom účte ResNexus? Skúste kliknúť na tlačidlo pomocníka v pravom dolnom rohu.

Potrebujete pomôcť naučiť sa používať konkrétnu stránku vo svojom účte ResNexus? Skúste kliknúť na tlačidlo pomocníka v pravom dolnom rohu.
Podpora získavajúca ocenenia

„Podporná infraštruktúra ResNexus je jediná svojho druhu. Nielenže sú ich nástroje a procesy prvotriedne, ale prirodzene ich zabudovali do aplikácie ResNexus. Hotelieri, ktorí sú partnermi ResNexus, tiež ťažia z pravidelného preverovania pokroku od manažérov účtov, ktorí sú vyškolení nielen na poskytovanie rád, ako maximalizovať funkčnosť ResNexus, ale aj na to, aby slúžili ako biznis tréneri.“
— Hotel Tech Report, spoluzakladateľ Adam Hollander